در این اموزش شما میتوانید کار با نسخه جدید دوتا 2 را یاد بگیرید که در این نسخه مپ ها فان نیز اضافه شده است که به اموزش ان پرداخته شده است...


خوب میرویم سراع اموزش کار با reborn beta ایتدا شما گزینه play dota2-reborn beta را انتخاب کرده و سپس وارد بازی میشوید .



حوب همانطور که صفجه ی اصلی ریورن را مشاهده میکنید قسمت های مختلف از ان را نیز میبینید . خوب به قسمتی که با فلش مشکی مشخص شده است یعنی custom games بروید . و صفحه ی زیر را خواهید دید :



خوب همانطور که مشاهده میکنید این قسمت مربوط به بازی کردن مپ های فان است در سمت چپ تصویر شما مپ هایی که با فلش قرمز مشخص شده اند را میبینید که برترین مپ ها میباشند و اما در قسمت پایین صفحه مپ های دیگری را میبینید که رای بیشتری کسب کرده اند. اما برای بازی یک مپ فان برای نمونه Pudge wars را انتخاب مبکنیم :


و با صفحه ی بالا رو به رو میشوید که اگر شما این مپ را نصب نکرده باشد باید ان را install کنید حجم ان حدود  7-8 مگابایت میباشد بعد از دانلود و نصب مپ شما برای بازی کردن باید یک لابی پیدا کنید و یا میتوانید خودتان لابی بسازید برای پیدا کردن لابی گزینه lobby List را انتخاب کنید و در قسمت سرچ ان مپ مورد نظرتان را که ما pudge Wars را انتخاب کردیم انتخاب کنید و سپس لابی ها میایند :




و سپس شما یک لابی را انتخب مبکنید و وارد ان لابی میشوید و همه که Ready شدن شما وارد بازی میشوید موفق باشید.